Zyski z książki marketingowej są osiągalne, gdy pisarz tworzy udaną kampanię marketingową. Twoje zyski zależeć będą w dużej mierze od strategii marketingu książek stosowanych do zwiększenia sprzedaży książek.
Marketing książkowy jest istotną częścią procesu wydawniczego. Piszesz tygodnie, miesiące, a nawet lata. Kolejny makabryczny proces rozpoczyna się, gdy zanurzysz się w puli agentów literackich. Wreszcie nadszedł moment triumfu, kiedy otrzymujesz kontrakt od wydawcy. Czy było warto? Wszystkie miesiące lub lata wytrwałości, które spałeś do późna, pomijałeś spędzanie czasu z rodziną lub przyjaciółmi i zamieniłeś się w introwertyka, w końcu się opłaciły. Pędzisz do swojego ulubionego domu towarowego, aby wybrać strój do rozmowy z Oprah.
Przepis na większe zyski
Z niepokojem sprawdzasz pocztę codziennie, aby sprawdzić swoją pierwszą opłatę licencyjną. Wraz z upływem dni i tygodni rośnie entuzjazm. Czegoś brakuje? Czy zapomniałeś o procesie wydawania książek? Odpowiedź brzmi tak. Czekają na Ciebie zyski ze sprzedaży książek. O czym mówię Marketing książek. Bez wprowadzenia jakiegoś planu marketingu książek sprzedaż książek będzie bardzo niska. Nie siedź i czekaj, aż wydawca wykona całą pracę.
Mój wujek kiedyś wyjaśnił, jak smutne jest, gdy ktoś powierza swój sukces innym. Czy spodziewasz się, że wydawca włoży więcej wysiłku w Twój sukces niż Ty? Jeśli chcesz zobaczyć więcej sprzedaży książek, musisz stworzyć własny plan marketingu książek. Skuteczny plan powinien obejmować metody:
· Zwiększenie sprzedaży książek
· Budowanie obecności online i offline
· Tworzenie ekspozycji lokalnych i krajowych
· Wdrażanie wspólnych i bardzo rzadkich środków
· Marketing za pośrednictwem społeczności, firm i celebrytów
Zwiększenie sprzedaży książek jest oczywiście Twoim ostatecznym celem. Aby to zrobić, musisz być kreatywny, oddany i zaangażowany we wdrażanie różnych pomysłów / strategii marketingu książek i komunikowanie się z czytelnikami. Ugruntuj się w oczach opinii publicznej. Jeśli masz konkretną grupę docelową, ogranicz swoją niszę. Skoncentruj swoje wysiłki na wynikach. Praca w sieci z innymi pisarzami, organizacjami i grupami zwiększy twój zasięg. Spróbuj dostosować swoją kampanię do wpływowych zasobów.
Strategie cenowe
Budowanie obecności online i offline powinno iść w parze z tworzeniem lokalnych i krajowych ekspozycji. Im więcej osób wie o Tobie i Twojej książce, tym więcej masz możliwości sprzedaży książek. Obecność offline buduje twoje referencje i reputację. Chociaż obecność w Internecie daje podobne wyniki, pozwala także dotrzeć do większej liczby czytelników przy mniejszym wysiłku.
Aby zwiększyć zyski z marketingu książek, twoje techniki powinny obejmować wspólne i nietypowe środki. Użyj tego, co wiesz, że pracował dla innych pisarzy, ale także stwórz własny system. Co jest specjalnego w twojej książce? Kto byłby zainteresowany przeczytaniem go? Jakie są techniki, które sprawdzą się w praktyce? Jeśli masz mały budżet lub go wcale nie ma, przeprowadź badania. Internet oferuje wiele informacji na każdy temat, w tym marketing książek. Utwórz także własną listę sposobów promowania książki za pośrednictwem społeczności, firm i, jeśli to możliwe, celebrytów. Jeśli nie masz czasu, wysiłku ani energii na przeprowadzenie badań Artykuły naukowe, rozważ zakup informacji.